مرادعلی مراد فرمانده جدید پلیس غزنی را معرفی کرد

مرادعلی مراد معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله فرمانده جدید پلیس ولایت غزنی را معرفی کرد.

مرادعلی مراد فرمانده جدید پلیس غزنی را معرفی کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معین ارشد امور امنیتی افزود که در بین مردم متولد شدیم و در بین مردم می‌میریم و همین مردم ما را تا به قبرستان بدرقه می‌کنند و در آخرت در مقابل اعمال خود پاسخگو خواهیم بود.

معین ارشد امور امنیتی که روز شنبه ۴ سنبله در سرکوب دشمنان مزبور در مسجد امام زمان (عج) خود حضور داشت با اتحاف دعا به روح شهدای اخیر کشور افزود که اهداف دشمنان روشن و واضح است؛ آن‌ها دشمن اسلام و انسانیت هستند و اگر دست شان را با همکاری ملت-دولت قطع نکنیم، هیچ یک از ما در امان نخواهیم بود.

سترپاسول مرادعلی مراد با تاکید بر اصل قانون که تامین امنیت شهروندان مسوولیت نیروهای امنیتی می‌باشد-بیان داشت که رهبران حکومت وحدت ملی تمام سعی شان به نیروهای امنیتی و ارایه حکومتداری خوب است و مردم باید در کنار نیروهای امنیتی همگام و همکار باشند. او افزود که غزنی سرزمین عزت و مقاومت است و هیچ گروهی نمی‌تواند در مقابل عزت و غرور شما ایستاده‌گی کند.

معین ارشد امور امنیتی با ابزار قدردانی از مصطفی مایار سرپرست قومندانی امنیه ولایت غزنی به قومندان جدید آن ولایت هدایت داد تا در تامین و حفظ امنیت از هیچگونه تلاش دریغ نورزد.

خلیل هوتک به نمایندگی از مردم غزنی خواهان افزایش حوزه‌های پولیس شهر غزنی و اکمال و تجهیز نیروهای امنیتی در ولسوالی‌های آن ولایت شده، افزود که مردم همواره در کنار نیروهای امنیتی قرار خواهند داشت.

مصطفی مایار سرپرست قومندانی امنیه غزنی در این مراسم بیان داشت که دشمن در ولایت غزنی شکست خورده و موفق به اهداف شوم شان نخواهد شد، او افزود که طی ۶۵ روز خدمتش به بخش اعظمی از جزوتام‌های نیروهای پولیس سر زده و ارزیابی نموده است که دشمن توان مقابله با نیروهای امنیتی مستقر به ولایت غزنی را ندارد.

جنرال زمان قومندان جدید ولایت غزنی نیز ضمن تشکری از اعتماد وزارت امور داخله بیان داشت که با روستاهای ولایت غزنی آشنایی داشته و از تجارب و داشته‌هایش برای حفظ و تامین امنیت استفاده کرده و تا اخرین قطره‎ خونش در مقابل دشمن مزبور ایستاده‌گی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار