حضور در مسابقات طراحی شناور با نام شهید حججی

سرپرست تیم شناور هوشمند شهید حججی گفت: تیم طراح شناور هوشمند دانشگاه شریف با نام شناور هوشمند شهید حججی در مسابقات طراحی شناور شرکت می کند.

شرکت شناور هوشمند شهید حججی در مسابقات طراحی شناورفرشاد زاهدی سرپرست تیم شناور هوشمند شهید حججی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مسابقات طراحی شناور های هوشمند با شرکت 32 تیم از 19 دانشگاه و شرکت برگزار می شود که ستاد توسعه فناوری دریایی معاونت علمی مسئول برگزاری این رویداد است.

وی عنوان کرد: شناورهای طراحی شده بوسیله ما از نوع تندرو است و دارای مانور بالایی است  و در عملیات های مختلف کاربرد های خوبی دارد.

سرپرست تیم شناور هوشمند شهید حججی تاکید کرد: تمام مراحل طراحی این شناور توسط گروه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفته است و گروه شهید حججی فراتر از فرم بدنه‌های رایج قدم نهاده و  با الهام گرفتن از شمای دو فرم بدنه Blade Runner و Stolkraft، فرم بدنه جدیدی طراحی‌شده است، این طرح در چندین گام مورد بازطراحی قرارگرفته است تا نتیجه‌ مطلوب حاصل شود، نتیجه نهایی، دست‌یابی به یک فرم بدنه ابتکاری با پایداری و مانور بالا و  مقاومت موج سازی ناچیز، می‌باشد.

زاهدی تاکید کرد: اسم تیم شناور ما دانشگاه شریف بود که بعد از جان فشانی های شهید مدافع حرم شهید حججی ، افراد گروه تصمیم گرفتند که به پاسداشت و گرامی داشت مقام ان شهید والامقام اسم تیم را به شناور شهید حججی تغییر نام دادیم و ما به تأسی از فرموده امام خمینی(ره) که فرمودند: "یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد." ، با نام پر افتخار شهید حججی در مسابقات ملی شناورهای هوشمند شرکت می کنیم. 

انتهای پیام/

طراحی شناوری با نام شهید حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار