فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خبرداد

کشف ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف محموله ۹۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق و توقیف ۱۷ دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

کشف ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مهرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ  اسماعیل منصوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سود جو اقدام به واردن کردن کالای قاچاق می‌کنند، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری قا چاقچیان آغاز شد.

منصوری  تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان اقدام به ایست بازرسی مقطعی در محل کردند که به هفده دستگاه خودرو مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه به فرمان ایست اقدام به فرار کردند.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه، با به جا گذاشتن خودرو‌های حامل بار قاچاق از محل متواری شدند که در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۷ تن برنج، ۵۳۸۴ نوشابه انرژی زا و ۲۴۰۰ کیلو البسه قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند گفت:پلیس با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

کشف کالای قاچاق در مهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار