استاندار آذربایجان شرقی؛

"خیرین مدرسه‌ساز " یاوران اصلی و بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار، یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده  استاندار آذربایجان شرقی،همزمان با هفته دولت در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه قدملی‌زاده شاهد پسرانه شبستر اظهار کرد: مدرسه جایگاه و بستر مناسبی برای پرورش خیرین بزرگوار بوده و تربیت هر انسان موفقی بی تردید از مدرسه شروع شده است.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار، یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش هستند، افزود: خیرّین نیک اندیش شبستری پا به پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش و پرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده‌اند.

اسماعیل جبارزاده گفت:خیرین مدرسه ساز امکانات لازم برای تحصیل و تهذیب دانش آموزان را فراهم می‌آورند و از این طریق علاوه بر اجر معنوی، در ساختن آینده کشور بر محور علم و دانایی سهیم می‌شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت کار نیک خیران عنوان کرد: خیران، قشری از بندگان موفق خداوند هستند که در کنار دیگر نعمت های الهی از نعمت ثروت بهره مند شده اند و از نعمت الهی در راه کارهای خداپسندانه و رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی استفاده می‌کنند.

جبارزاده با بیان اینکه افتتاح هر مدرسه منجر به بسته شدن یک زندان می‌شود، افزود: رویکرد مسئولین استانی در طول 4 سال گذشته برحمایت از خیرین و حضور در افتتاح پروژه‌های عمرانی، رفاهی و آموزشی و پرورشی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکثر زندانیان افراد کم سواد و بیسواد جامعه هستند، خاطرنشان کرد: حمایت از آموزش وپرورش بعنوان متولی اصلی تعلیم وتربیت نقش بسزایی در آگاهی دادن مردم و به تبع آن پیشگیری از وقوع جرم وجنایت در جامعه دارد.

انتهای پیام/خ

زندانیان افراد کم سواد و بیسواد جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار