همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری و آغاز به ساخت سه طرح گاز رسانی و آتش نشانی در کاشان

بهره‌برداری از دو طرح گازرسانی و عملیات ساخت یک ایستگاه آتش نشانی در کاشان همزمان با هفته دولت طی آیینی انجام‌شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار کاشان،در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران گفت: این پروژه ها شامل بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای بارونق، بهره برداری از ساختمان اداره گاز قمصر و کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی شهر کامو و چوگان است.

حمیدرضا مومنیان، افزود: پروژه گازرسانی به روستای بارونق از توابع بخش مرکزی کاشان با 24 انشعاب و اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال و لوله‌گذاری به طول پنج کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

وی، بهره‌برداری ساختمان اداره گاز قمصر کاشان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال را یادآورشد و گفت: این ساختمان شامل دو بخش اداری و پشتیبانی در زمینی به مساحت 1000 متر مربع با زیربنای 250 مترمربع به بهره‌برداری شد.

به‌گفته‌وی، کلنگ‌زنی ایستگاه آتش نشانی شهر کامو و چوگان نیز در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع ، 270 متر مربع زیربنا و   اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و پانصد میلیون ریال طی دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار کاشان، تداوم با قوت و قدرت خدمت‌رسانی دولت به مردم بر اساس کار کارشناسی و بر اساس منطق را تاکیدکرد و گفت:بهره مندی مردم از وجود امکانات پشتیبانی رفاه و آسایش و  رضایت هر چه بیشتر آنها را فراهم می کند.

 

انتهای پیام/م 

روستای بارونق و شهر کامو و چوگان کاشان صاحب گاز و آتش نشانی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.