شهرک های صنعتی اولویت اول سرمایه گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اولویت اول استقرار واحدهای سرمایه گذار، شهرک های صنعتی است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد حمایت از سرمایه گذاری استان افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی بر اساس مناطق جغرافیایی باید به شهرک های صنعتی هدایت شوند و در آن محدوده ها استقرار یابند.

وی ادامه داد: اگر شرایط استقرار این واحدها در محدوده شهرک های صنعتی به دلایل زیست محیطی،کمبود زمین،شرایط اضطرار و یا هر دلیل منطقی دیگری امکانپذیرنباشد باید تصمیم مناسبی در این باره اتخاذ شود.

حبیبی تاکید کرد : نباید سرمایه گذاری که به استان مراجعه می کند و ایده خوب و شرایط مناسبی را پیشنهاد می دهد در پیچ و خم اداری معطل بماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه به حفظ و گسترش باغستان های سنتی استان اشاره کرد و افزود: نگهداری، حفظ و گسترش باغستانهای سنتی استان به عنوان هویت تاریخی قزوین  در اولویت نخست  است و باید وسعت این فضاهای سبز را به عنوان یک ضرورت مد نظر قرار داد.

وی ،  آبیاری باغستان های قزوین از دیگر اولویت ها دانست و گفت : اگر بعد از تامین آب این مکان ها منابع آبی اضافه داشتیم ، برای تامین آب طرح های جدید در حوزه کشاورزی و یا مصارف دیگر اختصاص داده شود .

انتهای پیام/

 

تاکید بر هدایت واحدهای سرمایه گذار به شهرک های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار