فرمانده مرزبانی استان ایلام:

بدون گذرنامه و ویزا اجازه عبور از مرز مهران داده نمی‌شود/ به تحرکات ضد امنیتی پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: در اربعین امسال بدون گذرنامه و ویزا اجازه عبور هیچ‌کس از مرز مهران داده نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: در اربعین امسال بدون گذرنامه و ویزا اجازه عبور هیچ‌کس از مرز مهران داده نمی‌شود و زائران باید از امروز به فکر اخذ روادید قانونی باشند.

سرهنگ یحیی الهی اظهار کرد: مرزبانی تدابیر و برنامه‌های لازم برای برگزاری همایش بزرگ اربعین انجام داده و تا شروع مأموریت بزرگ اربعین تدابیر بیشتر دیده خواهد شد.

وی بابیان اینکه در اربعین امسال با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده بدون ویزا و روادید قانونی اجازه خروج هیچ زائری داده نمی‌شود، افزود: از زائران درخواست داریم از همین‌الان به فکر اخذ ویزا و گذرنامه باشند تا برای شرکت در همایش بزرگ اربعین دچار مشکل نشوند.

الهی با تأکید بر اینکه با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تمام امور مرزهای استان به‌صورت آنلاین رصد، پایش و کنترل می‌شود تصریح کرد: با هرگونه تحرک ضد امنیتی پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به اینکه 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور دوست و برادر عراق داریم و علی‌رغم ناامنی‌ها در کشور مذکور با تلاش مرزبانان استان کوچک‌ترین ناامنی تاکنون شاهد نبوده‌ایم اضافه کرد: مرزهای استان با تجهیزات روز پایش و کنترل می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین دستگاه امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و نظامی استان برای ایجاد امنیت بیشتر وجود دارد و مردم بدانند فرزندان آن‌ها در مرزبانی شبانه- روز بیدار هستند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام/ب

شرایط عبور از مرز مهران در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.