معاون وزیر صنعت خبر داد:

افتتاح 263 طرح تولیدی - صنعتی در شهرک های صنعتی کشور در هفته دولت

معاون وزیر صنعت گفت: با افتتاح 263 طرح تولیدی - صنعتی در شهرک های صنعتی کشور در هفته دولت برای 5 هزار ایرانی شغل ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی یزدانی معاون وزیر صنعت درحاشیه مراسم افتتاح یک شرکت تولید لبنیات در شهرک صنعتی سفیدرود رشت از افتتاح 263 طرح تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی کشور در هفته دولت خبر داد و گفت : با آغاز بکار این واحدها برای 5 هزار و 960 نفر شغل ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در این هفته 450 طرح زیر ساختی و زیر بنایی در شهرک های صنعتی کشور هم به بهره برداری می رسد افزود : برای اجرای این طرح ها 86 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه از اختصاص 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از واحدهای صنعتی کوچک در سال 96 خبر داد و گفت : امسال برای حمایت از 20 هزار واحد تولیدی و صنعتی هدف گذاری شده و متقاضیان می توانند درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت کنند.

برای راه اندازی شرکت تولید لبنیات در شهرک صنعتی سپیدرود رشت با اشتغالزایی43 نفر که امروز با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح شد بخش خصوصی42 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از 263 طرح تولیدی - صنعتی در شهرک های صنعتی کشور در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.