کشف کولر‌های گازی قاچاق در ساری

۵۷ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در شهرستان ساری کشف شد.

سرهنگ زیدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در دستور کار یگان‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان فروش انواع کولر گازی قاچاق در این شهرستان شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از انبار دپوی کالای قاچاق توسط وی ۵۷ دستگاه انواع کولر گازی قاچاق کشف کردند.


سرهنگ کاظمی ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.


وی با اشاره به این که خرید و فروش کالا‌های قاچاق موجب رشد بیکاری و ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد، از شهروندان خواست برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان از خرید کالا‌های خارجی خودداری کنند و در صورت شناسایی عاملان خرید و فروش کالای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/آ


دستگیری قاچاقچیان کالا درساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.