پوربافرانی در نطق میان دستور:

عده‌ای دانه درشت در فرار مالیاتی پیش قدم هستند/دخالت دولت در اقتصاد زمینه ساز رانت‌خواری است

نماینده نایین گفت:در حالی که عده‌ای دانه درشت در فرار مالیاتی پیش قدم هستند، مردم در پرداخت مالیات قربانی می‌شوند.

عده‌ای دانه درشت در فرار مالیاتی پیش قدم هستند/دخالت دولت در اقتصاد زمینه ساز رانت‌خواری استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نماینده مردم خور و بیابانک در نطق میان دستور امروز صحن علنی اظهار داشت:‌دولت باید فصل جدید خدمت خود را با شتاب فزاینده در رشد و توسعه همه جانبه آغاز کند و با پرهیز از سیاست زدگی پاسخ اعتماد نمایندگان را با حل مشکل اشتغال بدهد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نه تنها تمام نشده بلکه با قدرت به تمام جهان صادر خواهد شد، گفت:‌ ملت ایران برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبارزه‌ای را که منجر به تلاش، مجاهدت و هم فکری است در دستور کار خود قرار می‌دهند.

نماینده مردم نایین با بیان اینکه مشکل اساسی و عمده کشور، اقتصاد بیمار و رکود اقتصادی است، تصریح کرد: نسخه واقعی برای درمان این شرایط اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم خور و بیابانک با تأکید بر اینکه رشد و پیشرفت اقتصادی لازمه بقا و شکوفایی و موجب حفظ سرمایه‌ها و جلوگیری از فراز مغزهاست، اظهار داشت: رشد اقتصادی، افزایش توان دفاعی، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، بهبود شرایط زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

پوربافرانی تأکید کرد: بازنگری در قوانین دست و پا گیر و نظارت دقیق و اجرای درست قوانین زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور است و دولت باید راهکاری را اتخاذ کند تا سرمایه‌های داخلی و بخش مورد نیاز خارجی جمع شود.

نماینده مردم نایین با بیان اینکه دخالت دولت در اقتصاد موجب رانت جویی و رانت طلبی می‌شود، تصریح کرد: خصوصی سازی از مهم‌ترین محورهای کمک به رشد اقتصادی است البته اجرای اصل 44 نباید به قیمت به حراج گذاشتن بیت‌المال باشد.

وی بیان داشت: سیاست‌های غلط و شتاب زده در حوزه اشتغال باعث شده که به جای سرمایه گذاری و سرمایه گریزی دامن زده شود در حالی که امروز فرصت آزمون و خطا به پایان رسیده است و باید تدبیری برای حل مشکل بیکاری جوانان اتخاذ شود.

پوربافرانی افزود: عدم توان جذب سرمایه، نبود تسهیلات مناسب و عدم حمایت مناسب از تولید و صنعت به معضلات مربوط به بیکاری دامن زده است که با حمایت از تولید و حذف موانع مالیاتی و بیمه‌ای توجه به حقوق کارگران و کارفرماها دست یافتنی است.

نماینده مردم خور و بیابانک با اشاره به اینکه سیاست‌های غلط در حوزه بانک داری اسلامی شایسته نظام اسلامی نیست، اظهار داشت:‌ چرا عده‌ای دانه درشت هم در دریافت تسهیلات، هم در فرار مالیاتی و هم در عدم بازپرداخت پیش قدم هستند در حالی که بسیاری از مردم برای دریافت اندکی تسهیلات بانکی هفت خوان رستم را طی می‌کنند و در پرداخت مالیات قربانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار