نمایش «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون است.

اجرای «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» در مرکز تئاتر کانونبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ نمایش «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سیدآرش شریف‌زاده از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون در شهریور و مهر 96 به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش خروسی آرزو دارد شب و ماه را ببیند اما خاله ستاره اجازه این کار را به او نمی‌دهد. در این میان روباه که از سر و صدای صبحگاهی خروس خسته شده به کمک کلاغ، خروس را به مخفیگاه خود می‌کشد، تا این‌که...

سعید ابک، بهاره میرزاپور، راحله شمس‌آبادی، سعید حاجی‌حیدری، امین‌رضا ملک‌محمودی و احمد خیرآبادی بازیگران این نمایش هستند.

آرش شریف‌زاده علاوه بر کارگردانی اثر، طراحی صحنه را نیز بر عهده دارد. ریحانه مطهری طراح لباس، علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملوفرد ساخت دکور و طراحی نور، مریم لواسانی دوخت لباس، حمید مرادی طراح گریم، شیوا باران‌چشمه دستیار گریم، شکیبا مولوی و نیکتا ملکی دستیاری صحنه را در این اثر برعهده دارند.

معصومه آرواز و مصطفی دارابی دستیاران کارگردان این نمایش هستند. شعرهای این نمایش نیز سروده‌ی ‌مهدی فرشیدی‌سپهر و آهنگ‌سازی آن بر عهده‌ی بابک نصیری‌خواه بوده است.

این نمایش از تاریخ پنج‌شنبه نهم شهریور ساعت 19:30 در سالن بوستان مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

 

 خروسی كه برای ديدن ماه بی تابی می كند!

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار