استاندار سمنان ؛

پرداخت 450 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

استاندار سمنان گفت :450 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد رضا خباز استاندار سمنان در شورای اداری گرمسار به میزبانی بخش ایوانکی گفت : استان سمنان به سبب وجود واحدهای صنعتی متعدد و فعالی که دارد رتبه خوبی را در این حوزه نسبت به سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.


استاندار سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته 450 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت‌ شده است افزود : بیش از 250 میلیارد تومان از این تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی در گرمسار پرداخت‌شده است.


وی با بیان اینکه بالغ ‌بر 487 پروژه به مناسبت هفته دولت در استان سمنان به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: در دهه فجر سال گذشته بالغ‌بر 726 میلیارد تومان اعتبار پروژه افتتاح شد که با مجموع پروژه‌های این هفته به یک هزار و 272 میلیارد تومان پروژه می‌رسد.


خباز جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را از مهم‌ترین رویکردهای دولت دانست و اظهار داشت : بیش از 7 هزار و 151 میلیارد تومان تفاهم‌نامه با بخش خصوصی در سمنان منعقدشده است.


استاندار سمنان با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری در آبان ماه امسال افزود : این همایش به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی مهم‌ترین اولویت برگزاری این همایش است.


وی تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های اقتصادی مناطق ویژه اقتصادی در سمنان، گرمسار و دامغان از محوریت‌های اصلی این همایش است.


خباز اظهار داشت : 5۱ درصد از تولیدات صنعتی استان سمنان متعلق به شهرستان گرمسار است و حمایت از این واحدها در دستور کار دولت است.


استاندار سمنان با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی بیان کرد : با درآمدهای نفتی کشور نمی‌توان آبادانی و توسعه را ایجاد کرد چراکه 85 درصد از درآمد نفتی صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود.


انتهای پیام / ذ


برگزاری همایش فرصت های ویژه سرمایه گذاری در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار