دبیرکل جبهه ایستادگی گفت:هر جریانی بخواهد جایگاه خود را در جامعه حفظ کند باید هر چند وقت یک بار ساز و کار خود را تغییر دهد.

زنگ خطر برای اصولگرایان به صدا درآمده است/اصولگرایان به منظور تغییر رویکرد خود اتاق فکر تشکیل دهندحجت‌الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طرح نو اصولگرایی توسط برخی چهره‌های اصولگرا و نیاز به تغییر در ساز و کار این جریان اظهار داشت: هر جریانی بخواهد جایگاه خود را در جامعه حفظ کند باید هر چند وقت یک بار نسبت به عملکرد و ساز و کار خود تجدیدنظرهایی را اعمال کند.

دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی افزود: اصولگرایان باید در ساز و کار خود تغییر ایجاد کند و لازم است که اتاق فکرهایی در جهت تغییر رویکرد این جریان تشکیل شود.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به تغییراتی که می‌تواند حمایت مردم را نسبت به اصولگرایان سوق دهد، تصریح کرد: مردم وقتی در انتخابات مشارکت می‌کنند یعنی اصل نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند و چرخش رأی مردم به سمت جریانی دیگر به دلیل تغییر رویکرد در عملکرد جناح‌هاست، اصولگرایان باید بدانند که مردم خواهان این هستند که بتوانند کارآمدی جریان سیاسی مورد نظر خود را ببینند.

وی بیان داشت: یک جریان سیاسی باید به گونه‌ای عمل کند که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و وقتی مردم چهار سال به یک جریان فرصت می‌دهند و مطالباتشان عملیاتی نمی‌شود به این نتیجه می‌رسند که باید به جریان دیگری پناه ببرند بنابراین برنامه‌های اجرایی در ارتباط با مردم و تعامل با جوانان در اصولگرایان باید تغییر یابد و مجموعه این عوامل به تدریج سبب خواهد شد که اقبال مردم به اصول گرایان افزایش یابد.

دبیرکل جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی تأکید کرد: متوسط جامعه کشور جوان است بنابراین جریان سیاسی که نتواند با این قشر تعامل پایدار و مناسبی را برقرار کند دچار شکست خواهد شد لذا لازم است نسبت به جوان سازی جریان اصولگرایی اهتمام جدی به عمل بیاید.

حجت‌الاسلام حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از جوانان در بدنه جریان اصولگرا آن را تقویت خواهد کرد البته نمی‌توان تجربه بزرگان این عرصه را نادیده گرفت و لازم است که با تشکیل اتاق‌های فکر و تعامل تجربیات بزرگان این جریان به جوان‌ترها انتقال یابد.

 

انتهای پیام/

 

ضرورت جوانگرایی در جریان اصولگرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار