حسن یزدانی با انتشار پیامی در اینستاگرام، از استقبال پرشور مردم جویبار و نیز دعای خیر همه ایرانی‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن یزدانی، ستاره ایرانی کشتی آزاد که در مسابقات جهانی کشتی آزاد پاریس مدال طلا را از آن خود کرد، روز گذشته در بدو ورود به زادگاهش مورد استقبال پرشور مردم شهرستان جویبار قرار گرفت.

حسن یزدانی، آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان، با غلبه بر بوریس مایکوف در مبارزه فینال، نشان طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد را به دست آورد؛ پس از قهرمانی حسن یزدانی در این رقابت‌ها موجی از پیام‌های تبریک و شادمانی چهره‌ها و کاربران در شبکه های اجتماعی به راه افتاد.

کشتی‌گیر ایرانی، با انتشار پیامی در اینستاگرام، از استقبال پرشور مردم جویبار و نیز دعای خیر همه ایرانی‌ها قدردانی کرد. حسن یزدانی نوشت: "با سلام. تو این چند روز واقعا سنگ تموم گذاشتین دست تک تک عزیزانی که اومدن برای استقبال و همه اونایی که واسم دعا کردن و دعای خیرشون بدرقه راهم بود رو میبوسم و جا داره از هم استانی هامون واز مردم خارج از استان و بخصوص از همشهریهامون تشکر کنم. واز همه عزیزانی که اومدن و بخاطر ازدحام جمعیت نتونستن ببینن عذر خواهی میکنم. همه شمارو به خدای بزرگ و منان میسپارم."

قدردانی حسن یزدانی از استقبال پرشور مردم جویبار +عکس 

انتهای پیام/

تشکر اینستاگرامی حسن یزدانی از استقبال مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
روحش شاد
آخرین اخبار