مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان;

افتتاح مدرسه ویژه اتباع در شهرستان گرمسار

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مدرسه ۱۲ کلاسه ویژه اتباع در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل دربانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان در آئین افتتاح مدرسه 12 کلاسه ویژه اتباع در گرمسار گفت: این مدرسه با عنوان زنده‌یاد "حاج ابراهیم رئیسی" در این شهرستان نهادینه‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مدرسه با 12 کلاس ویژه اتباع مقیم در این شهرستان بناشده است ابراز کرد: این بنا بالغ‌بر یک هزار و 650 متر زیربنا دارد و از سال گذشته مراحل ساخت آن آغاز شده است.

 

دربانی با بیان اینکه ساخت این مدرسه در کمتر از یک سال طول کشید تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز در این راستا بسیار مؤثر بوده است.

 

وی با اشاره به تأمین اعتبارات لازم برای ساخت این مدرسه یادآور شد: بالغ‌بر یک میلیارد و 950 میلیون تومان برای ساخت و بهره‌برداری از این مدرسه هزینه شده است.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: 300 میلیون تومان اعتبار از سوی خیران مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه 12 کلاسه حاج ابراهیم رئیسی هزینه شده است.

 

وی افزود: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان به مناسبت هفته دولت 7 طرح نوسازی، تجهیز و توسعه فضای آموزشی را بهره‌برداری و افتتاح می‌کند.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات طرح‌های هفته دولت بالغ‌بر 129 میلیارد ریال است ابراز کرد: اجرای طرح استاندارسازی تجهیزات گرمایشی در برخی مدارس استان سمنان یکی از مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل است.


انتهای پیام / ه


افتتاح مدرسه در گرمسار


منبع : تسنیم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.