تولیت آستان قدس رضوی درجمع خادمیاران رضوی سیستان وبلوچستان:

محرومیت سیستان وبلوچستان با برنامه ریزی دقیق رفع می شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های فراوانی است که قطعا با برنامه ریزی های دقیق می توان محرومیت این منطقه را برطرف کرد.

محرومیت سیستان وبلوچستان با برنامه ریزی دقیق رفع می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع خادمیاران رضوی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های فراوانی است که قطعا با برنامه ریزی های دقیق می توان محرومیت این منطقه را برطرف کرد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و این امر نباید تنها در شعار خلاصه شود بلکه باید با یک حرکت جهشی و تلاش مضاعف به دنبال کار اقتصادی موثر در استان بود تا رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان عملیاتی شود.

وی ادامه داد: برای برون رفت این مناطق از این شرایط نیاز به اختصاص یک بودجه و اعتبار جهشی است و کاری متفاوت از آن اقداماتی که تاکنون انجام شده است باید در استان سیستان و بلوچستان انجام شود.

وی گفت: نیروی انسانی متراکم، جوان، کارآمد و فرهیخته از ظرفیت های منحصر به فرد استان سیستان و بلوچستان است که قطعا می تواند برای برون رفت استان از این شرایط بسیار تاثیرگذار باشد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه خواسته های مردم نسبت به اوضاع نامناسب سیستان و بلوچستان منطقی است، افزود: تمام خواسته های مردم در قالب ۱۲ بند مقام معظم رهبری به دولت مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه مرزهای آبی و خاکی برای این استان فرصت بزرگی هستند،خاطر نشان کرد: می توان با برنامه ریزی دقیق سهم زیادی از تولید ناخالص ملی را از دریا تامین کرد که تاکنون در این بخشی اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: خدمت رسانی حرم مطهر رضوی فقط محدود به زائران حرم نیست بلکه مفهوم این خدمت باید توسعه یابد زیرا نام حضرت رضا (ع) گره گشای مشکلات است و آستان قدس به دنبال خدمت رسانی به مردم در گوشه و گوشه کشور است.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید به اینکه امیدواریم مسولان عالی دولت و نمایندگان پیگیر مشکلات مردم سیستان و بلوچستان باشند، بیان کرد: در کشورمان ذخایر انسانی و طبیعی فراوانی وجود دارد که باید این توانمندی ها کشف و به فعل تبدیل شود.

انتهای پیام/ع

سفرآیت الله رییسی به زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.