درخشش دو و میدانی‌کاران همدانی در لیگ امید آقایان

دبیر هیأت دو و میدانی همدان گفت: دو و میدانی‌کاران همدانی در رقابت‌های دو و میدانی موفق به کسب عناوین شدند.

درخشش دو و میدانی‌کاران همدانی در لیگ امید آقایانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بنوان، دبیر هیأت دو و میدانی همدان با اشاره به اعزام ورزشکاران همدانی به مرحله دوم رقابت‌های دو و میدانی لیگ امید در بخش آقایان افزود: هشت دو و میدانی‌کار همدانی به این رقابت‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محمدمهدی محمدی هدایت ورزشکاران اعزامی استان را در این رقابت‌ها بر عهده داشت، گفت: امیر زمانپور، آرش قاسمی، محمد حاصلی، مهدی صدری، علی زورآوند، علی حاج‌بابایی، محمد سلگی و امیرمحمد شعبانی ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها بودند.

 مسعود بنوان بیان کرد: در ماده 5000 متر آرش قاسمی با ثبت زمان 16 دقیقه و هفت ثانیه و 53 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و علی زورآوند با ثبت زمان 16 دقیقه و هشت ثانیه و 62 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

 وی ادامه داد: علی‌ حاج‌بابایی دیگر دو و میدانی‌کار همدانی نیز در ماده 5000 متر با ثبت زمان 16 دقیقه و 10 ثانیه و 57 صدم ثانیه عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

 بنوان با اشاره به نتایج 1500 متر، تصریح کرد: سید امیر زمانپور با ثبت زمان چهار دقیقه و 10 ثانیه و 18 صدم ثانیه عنوان قهرمانی ماده 1500 متر را از آن خود کرد.

 وی یادآور شد: محمد حاصلی و مهدی صدری به ترتیب با ثبت زمان‌های چهار دقیقه و 13 ثانیه و 61 صدم ثانیه و چهار دقیقه و 19 ثانیه و پنج صدم ثانیه در رده‌های سوم و پنجم ماده 1500 متر قرار گرفتند.

 دبیر هیأت دو و میدانی همدان خاطرنشان کرد: در پرتاب وزنه نیز محمد سلگی با ثبت رکورد 13 متر و 89 سانتیمتر ششم شد و امیرمحمد شعبانی نیز در رده هفتم قرار گرفت.

 وی به حضور بانوان دو و میدانی‌کاران استان در رقابت‌های لیگ اشاره کرد و افزود: دو و میدانی‌کار در بخش بانوان نیز هفته آینده به رقبات های لیگ اعزام می‌شوند؛ هیأت دو و میدانی در تلاش است تعداد بیشتری از بانوان دو و میدانی‌کار را به رقابت‌های لیگ اعزام کند.

 بنوان با بیان اینکه دو و میدانی‌کاران همدانی در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری به مسابقات متعددی اعزام شده‌اند، تأکید کرد: ورزشکاران فعال در دو و میدانی امسال به مسابقات لیگ طلایی، لیگ برتر کشوری و لیگ امید اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ ش

درخشش دو و میدانی‌کاران همدانی

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.