پیوستن دو بازیکن جدید به صبای قم

تیم فوتبال صبای قم ۲ بازیکن جدید را به خدمت گرفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛تیم فوتبال صبای قم که در آغاز لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج ضعیفی کسب کرده در پی تغییر و تحولات در جمع بازیکنان است و کادر فنی جدید صبا در تدارک تقویت تیم هستند.

در ادامه موج اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم صبای قم، کیوان وحدانی، مهاجم ۲۵ ساله فصل گذشته پارس جنوبی جم و سابق تیم‌های نساجی مازندران و پیکان با عقد قراردادی به صبای قم پیوست.

محمد رحمتی، هافبک سابق پرسپولیس نیز که از نیم‌فصل تا پایان لیگ شانزدهم به طور قرضی برای ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت با باشگاه صبای قم قرارداد امضاء کرد تا تعداد تازه واردهای صبا باز هم افزایش پیدا کند.

این در حالی است که صبا در ۳ بازی آغازین خود در لیگ برتر فوتبال ایران ۲ شکست در کارنامه دارد و آخرین بازی این تیم در بابل برابر تیم خونه به خونه این شهر با شکست ۴ بر صفر صبایی‌ها همراه شد. تیم فوتبال صبای قم 2 بازیکن جدید جذب کرد تا توان فنی خود را ارتقا دهد.

باشگاه صبای قم از هفته گذشته و در پی تغییر در رأس کادر فنی این تیم، جذب بازیکنانی که عمدتاً نفرات باتجربه و سابق تیم‌های دیگر دسته اول و لیگ برتری هستند در دستور کار قرار داده است.

در همین حال هومن افاضلی سرمربی جدید صبای قم عنوان کرده صبا برای آماده سازی و رسیدن به سطح رقابت با سایر تیم‌ها نیازمند زمان است و وی در بازی با تیم خونه به خونه بابل حتی نام برخی بازیکنان را نمی‌دانسته است و بر اساس مشورت با کادر فنی قبلی تیم را به میدان فرستاده است.

انتهای پیام/ح

تیم فوتبال صبای قم دو بازیکن جدید جذب کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار