مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بیشترین تعداد شرکت‌کننده در پنجمین جشنواره موسیقی آوای امید استان زنجان را در بخش موسیقی سنتی و محلی اعلام کرد.

بیشترین شرکت‌‌کننده جشنواره موسیقی استان در بخش سنتی و محلی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : بیشترین مشارکت هنرجویان در بخش سنتی و محلی است .و این امر نشان از علاقه‌مندی هنرمندان این استان به موسیقی سنتی و اصیل دارد.

 

مقدم افزود: برگزاری جشنواره‌ها به منظور تشویق هنرجویان و حمایت از آنان محسوب می‌شود و عدم بازبینی، برای حذف نشدن تعداد کثیری از هنرجویان در این جشنواره است.

 

وی با اشاره به نقدهایی که هر ساله به داوری جشنواره‌ در مرحله بازبینی صورت می‌گیرد،بیان کرد: برای افزایش استقبال هنرجویان و پیشگیری از دل‌زدگی هنرمندان جوان از شرکت در این جشنواره، امسال داوری همه آثار را بر عهده داوران اصلی جشنواره گذاشتیم که خود از هنرمندان مطرح کشوری محسوب می‌شوند.

.

 گفتنی است پنجمین جشنواره موسیقی آوای امید استان زنجان همزمان با دهه ولایت و امامت، از دهم تا هفدهم شهریورماه در دو بخش گروه نوازی و تک‌نوازی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن در سالن فرهنگسرای هلال احمر خواهد بود.

انتهای پیام/ر

 

شرکت ٢٧٠ هنرجو در بخش تک‌نوازی جشنواره امید

 

 

 

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.