در واکنش به انتقاد نخست وزیر عراق؛

سید حسن نصرالله: داعشی‌های شکست خورده را از جبهه‌ای به جبهه دیگر منتقل کردیم

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی گفت ما عناصر مسلح شکست خورده داعش را از جبهه‌ای که در حال نبرد بودیم به جبهه دیگر نبرد خود منتقل کردیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،  سید حسن نصرالله،  دبیر کل حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای در واکنش به انتقاد حیدر العبادی، نخست وزیر عراق به توافق جرود اعلام کرد: بر اساس توافق جرود، عناصر مسلح داعش در اراضی سوریه منتقل شده‌اند.

او افزود: سیصد و ده نفر از عناصر شکست خورده داعش به نقطه دیگری از سوریه منتقل شده اند و حضور این افراد هیچ تاثیری در روند نبرد نداشته است.

نصرالله بیان داشت: منطقه‌ای که این عناصر به آن منتقل شده‌اند در خط جبهه بادیه سوریه است که در این نقطه نیروهای ارتش سوریه مشغول نبرد هستند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: تعداد افراد انتقال يافته در سوريه زياد نيست. بنابراین انتقال صورت گرفته، در نبرد ديرالزور که دهها هزار فرد مسلح در آن حضور دارند، تغييری ايجاد نمی‌کند. ما اين عناصر مسلح شکست خورده را از جبهه ای که در حال نبرد بوديم به جبهه ديگر نبرد خود منتقل کرديم.

 سید حسن نصرالله در پایان بیانیه خود اعلام کرد حزب الله به حضور برادران رزمنده و مقاومت عراقی که در روزهای اول جنگ سوریه شرکت کردند، افتخار می‌کند و پیروزی عراقی‌ها در جنگ با داعش از موصل تا تلعفر را تبریک گفت.

 حیدر العبادی، نخست‎وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز گذشته طی سخنانی با انتقال تعداد «زیاد» عناصر داعش به مناطق مرزی عراق مخالفت کرد و گفت: انتقال تعداد زیاد عناصر داعش به مناطق مرزی با عراق غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/

 

بیانیه سید حسن نصرالله درباره توافق جرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
ای بابا اینم یک اشتباه بزرگ بود که آتش بس کردن و توافق خروج آدم کش های داعشی از لبنان رو کردن .
آخرین اخبار