بهره برداری از 13 پروژه کشاورزی عمرانی در شهرستان هرسین

13 پروژه بزرگ كشاورزی، خدماتی و عمرانی با اعتبار 300 ميليارد ريال با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در شهرستان هرسين افتتاح و یا كلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ افتتاح قطعه دوم بزرگراه هرسين به پليس راه به طول 10 كيلومتر، افتتاح گازرسانی به 24 روستای بخش مركزی شهرستان هرسين به طول 90 كيلومتر، افتتاح مرغداری 30 هزار قطعه ای، افتتاح پروار بندی گوساله 100 رأسی، افتتاح چهار پروژه سيستم آبياری نوين تحت فشار در سطح 80 هكتار، كلنگ زنی يك واحد گلخانه توليد محصولات خارج از فصل در سطح 1.1 هكتار و افتتاح طرح هادی روستاهای مبارك آباد، چشمه سهراب، تمرگ و چشمه كبود از جمله این پروژه ها بود.

يوسف شاه حسينی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری در جريان اين برنامه ها با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر گفت: ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر بعنوان الگوهای ماندگار و اسوه های مديريتی پاك و متعهد تا ابد در ايران اسلامی ماندگار خواهد بود .

وی بیان كرد: دولت تدبير و اميد بر ايجاد رونق اقتصادی و فرصت های شغلی اهتمام جدی دارد و اين با عزم عمومی، سرمايه گذاری و همدلی مردم و مسئولين بيش از پيش تحقق خواهد يافت.

 

انتهای پیام/ز

افتتاح و کلنگ زنی 13پروژه کشاورزی و عمرانی در هرسین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.