توقف دوبله استخوانی در گلوی ترافیک شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: توقف دوبله عامل کندی حرکت و بی نظمی در ترافیک و عامل ایجاد ترافیک در شهرهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: یکی از عوامل ترافیک زا و کندی حرکت خودروها در طول مسیر، توقف خودروها در داخل شهرها به صورت دوبله است که مشکلاتی را برای رانندگان و مردم بوجود می آورد.

وی تاکید کرد: توقف دوبله سبب بسته شدن مسیر، ایجاد حجم سنگین ترافیک و اتلاف وقت رانندگان می شود، به نحوی که تردد به سختی و کندی صورت می گیرد و کاملاً مصداق استخوانی در گلوی ترافیک شهری است.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: متاسفانه یکی از عادت های ناصحیح تعدادی از رانندگان زمانی است که برای تامین نیازهای خود در همان مکان اقدام به توقف و خصوصاً توقف دوبله در مسیر می کنند.

سرهنگ شیری بیان کرد: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی برای توقف دوبله در معابر درون شهر مراکز استان ها 300 هزار ریال جریمه و برای توقف دوبله در محل ایستادن ممنوع 500 هزار ریال جریمه پیش بینی شده است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم تردد در معابر درون شهری از هرگونه توقف دوبله یا توقف هایی که منجر به سد معبر و ایجاد اختلال در عبور و مرور می شود، پرهیز کنند تا شاهد ترافیکی روان و منضبط در سطح شهرهای استان باشیم.

 

انتهای پیام/ز

توقف دوبله باعث کندی حرکت و بی نظمی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار