وجود 500 مدرسه علمیه ویژه خواهران در کشور

مدیر عامل جامعه خیران حوزه های علمیه خواهران با اشاره به حضور ۸۰ هزار طلبه زن در سطح کشور گفت : ۵۰۰ مدرسه علمیه ویژه خواهران در کشور وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام نعمت الله فاضلی مدیرعامل جامعه خیران حوزه های علمیه خواهران در اولین گردهمایی تأسیس جامعه خیران و امنای حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت : 500 مدرسه علمیه ویژه خواهران در سطح کشور وجود دارد که امیدواریم با حمایت های خیران این میزان را افزایش دهیم تا فرصت تحصیل در حوزه های علمیه برای تعداد بیشتری از خواهران طلبه فراهم شود.

 

وی افزود : نیمی از جامعه ما را خانمها تشکیل می‌دهند و نقش تأثیرگذاری دارند و باید برای آنها برنامه ریزیهای مختلف فرهنگی، آموزشی، تعلیم و تربیت، و بالاخص در حوزه دین انجام شود.

 

فاضلی بیان کرد: دشمن از طریق ماهواره و فضاهای مجازی برای گمراه کردن دختران و بانوان ما سرمایه‌گذاری های کلان انجام می‌دهد و ما باید کاری کنیم که این تلاش و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

 

مدیرعامل جامعه خیران حوزه های علمیه خواهران افزود: جامعه خیران حوزه علمیه هم اکنون در ۱۴ استان تشکیل شده و امیدواریم تا پایان شهریور این عدد به ۲۰ استان در سراسر ایران اسلامی افزایش یابد تا بتوانیم در راستای توسعه حوزه های علمیه موفق عمل کنیم.


انتهای پیام / ه


حضور 80 هزار طلبه زن در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار