دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

اهل سیاست و لابی نیستم/برنامه ای برای انتخابات فدراسیون شنا ندارم

سمیع زاده گفت: من کارشناس وزارت ورزش و جوانان هستم و برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون شنا ندارم.

نه اهل سیاست هستم نه لابی / برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارممحسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اخباری مبنی بر ارسال نکردن نام داوران از سوی فدراسیون به فدراسیون جهانی شنا ( فینا ) اظهار داشت: مدیریت فعلی برای اولین بار در طول دوره مدیریت خود سالیانه نام 5 داور را به فدراسیون جهانی ارسال کرده است. ضمن این که برای اولین بار است که کنفدراسیون شنا آسیا از داوران ایرانی استفاده می کند. راشدی و یابنده از داورانی هستند که در مسابقات اخیر از جمله بازی های آسیایی ژاپن و مسابقات رده های سنی حضور داشته اند. اگر به سایت فینا مراجعه کنید نام داوران ایرانی شنا را تا سال 2018 مشاهده می کنید. فدراسیون در سال های اخیر تلاش کرده است همیشه همراه ورزشکاران، داورانی را نیز به مسابقات مختلف اعزام کند.

سمیع زاده در واکنش به افتتاح استخر نیمه کار شهید حججی مشهد تصریح کرد: امکانات بسیاری از پروژه های عمرانی، بعد از افتتاح تکمیل می شود. تعداد نور و یا نشتی ها مانعی برای افتتاح پروژه ها نیست. افتتاح استخر 50 متر و استاندارد شهید حججی مشهد خوشحالی خانواده شنا را در برداشته است. چرا که از این پس می توان مسابقات استاندارد و اردوهای تیم ملی را در این استخر برگزار کرد. بهتر است نیمه پُر لیوان را ببینیم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش در مشهد اعلام کرد از فدراسیون های پایه برنامه قهرمانی خواسته است، فدراسیون شنا تا کنون چه اقداماتی انجام داده است بیان کرد: رضوانی اولین رئیس فدراسیون رشته های پایه وپرمدال بود که به وزارت برای توضیح وضعیت موجود فراخوانده شد. از همان زمان برنامه ها با کمک خانواده شنا در حال پیگیری است.

سمیع زاده خاطر نشان کرد: تیم های شنا، شیرجه و واترپلو پنج شنبه این هفته راهی ازبکستان می شوند و در مسابقات رده های سنی آسیا حضور پیدا می کنند. بعد از این رقابت ها تیم ملی شنا در مسابقات داخل سالن آسیا در بخش مسافت کوتاه شرکت خواهد کرد. من از همه شناگران، شیرجه روها و واترپلوئیست ها تشکر می کنم و از همه آن ها به دلیل کمبودها عذر خواهی می کنم.

شنا مملو از بی اعتمادی  و بدهی بود اما این فدراسیون باز هم جان گرفت

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: معتقدم فدراسیون فعلی عملکرد قابل قبولی دارد و بسیار فعال است اما کافی نیست. امیدوارم دوستان با مراجعه به حافظه تاریخی خود به یاد بیاورند که چند سال گذشته فدراسیون شنا با چه شرایطی تحویل مدیریت فعلی داده شد. بی اعتمادی و بدهی های فراوان بر دوش فدراسیون سنگینی می کرد. اما حالا اوضاع بسیار متفاوت است.

با نزدیک شدن به  انتخابات، صحبت انتقال پول های میلیونی هم رونق گرفته است

او با اشاره به نزدیکی انتخابات فدراسیون شنا گفت: در آستانه انتخابات فدراسیون صحبت های مختلفی از گوشه کنار شنیده می شود از پول های میلیونی گرفته تا حرکت چراغ خاموش من برای تکیه زدن بر صندلی ریاست. بارها اعلام کرده ام برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم حتی به رضوانی گفته ام در صورت حضور مجددش در ریاست فدراسیون از من دعوت به کار نکند، من اهل سیاست و لابی نیستم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار