سرلشکر باقری:

جنگ با ایران محدود به کشور ما نخواهد شد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان اگر به ایران حمله کنند قطعا نمی‌توانند مکان آن جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران نگه دارند و قدرت ایران به آنها دیکته خواهد شد.

جنگ با ایران محدود به کشور ما نخواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پس از بازدید از دستاورد‌های جدید قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در جمع کارکنان این قرارگاه حاظر شد و اظهار کرد: ارزش دفاع از میهن اسلامی با شفافیت فراوان در مبانی دینی ذکر شده و دارای جایگاه بی نظیری است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره سابقه مرزداری در اسلام گفت: در زمان پیامبر و ائمه هم مرزداری از ممالک اسلامی وجود داشته و برای این کار عناصری را در مرز‌ها مستقر می کردند، اما امروز این معنی تغییر کرده و شما مرزداران ممالک اسلامی هستید.

وی تصریح کرد: درباره دفاع از مرز‌های کشور‌های اسلامی همیشه ائمه توجه به خصوص داشتند که گواه این موضوع فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در این زمینه است. من هر زمانی که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان بر این موضوع که پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور است تاکید داشتند.

سرلشکر باقری تاکید کرد: اگر شروع جنگ را آنها تعیین کنند قطعا زمان و مکان خاتمه آن را آنها مشخص نخواهند کرد، قطعا آنها نمی‌توانند مکان این جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران نگه دارند و حتی اولویت نبرد در مرزهای ایران را آنها تعیین نمی‌کنند بلکه قدرت جمهوری اسلامی ایران این موارد را به آنها دیکته خواهد کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ما در پادگان‌ها و مراکز نظامی که حضور پیدا می‌کنیم با خیل نامه‌ها و اصرارهایی روبرو می‌شویم که به ما می‌گویند پارتی‌بازی کنید تا ما به سوریه و دفاع از حرم و مبارزه با تکفیری‌ها اعزام شویم و امروز شهید حججی شاهدی در مقابل جهان و ملت ایران است که موجب افتخار ماست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
به کشور ما که هیچ به منطقه هم محدود نخواهد شد و کل دنیا آتیش میگیره
آخرین اخبار