نخستین جشنواره عکس رویش فراخوان داد

موسسه فرهنگی هنری باغچه فراخوان نخستین جشنواره عکس رویش را منتشر نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسسه فرهنگی هنری باغچه با همکاری اهوازگردی و کافه گالری ۲۸ و حمایت مالی فروشگاه "Family" و با توجه به پتانسیل بالای عکاسی و حضور متعدد عکاس‎های بومی در خوزستان اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است و به همین منظور از تمامی عکاسان، هنرجویان، دانشجویان و علاقمندان به عکاسی دعوت کرده است تا با عکس‎های خود در این رقابت شرکت کنند.
مقررات جشنواره:
1) شرکت در این جشنواره برای همه عکاسان آماتور و حرفه‌ای ساکن خوزستان آزاد است.
2) هر شرکت‎کننده می‎تواند حداکثر 10 فریم از تک‎عکس‎های خود را با موضوع آزاد برای این رقابت ارسال نماید.
3) از بین آثار ارسالی، تعداد محدودی عکس برای نمایشگاه انتخاب می‎شود و در صورت ضعیف بودن عکس‎های شرکت‎کننده، هیچ عکسی از او برای نمایشگاه انتخاب نخواهد شد.
4) ارسال آثار و شرکت کردن در رقابت به منزله حضور قطعی در نمایشگاه نیست و فقط عکس‎هایی برای نمایشگاه انتخاب خواهند شد که توسط داوران تایید شوند.
5) عکس‎هایی که با گوشی همراه، تبلت و یا دوربین‎های غیر حرفه ای ثبت شده باشند هم می‎توانند در این رقابت شرکت داده شوند.
6) محدودیتی برای زمان و مکان ثبت عکس‎ها وجود ندارد.
7) شاخه عکاسی، موضوع عکس‎ها و ویرایش آن ها کاملا آزاد است.
8) برای این نمایشگاه امکان ارائه مجموعه عکس وجود ندارد و رقابت فقط در میان تک‎عکس‎ها خواهد بود.
9) هیچ نوشته‌ای از قبیل عنوان عکس، واترمارک، نام عکاس یا هر نشانه‎ای دیگر نباید در داخل عکس باشد.
10) با توجه به محدود بودن مدت‎زمان میان داوری و برگزاری نمایشگاه، برای تسریع در برپایی نمایشگاه ضروری است شرکت‎کنندگان سایز اصلی عکس (جهت چاپ) را برای دبیرخانه ارسال نمایند.
11) عکس‎ها رویCD به دبیرخانه تحویل داده شود و ضروری است هر شرکت‎کننده در یک فایل ورد مشخصات فردی خودش (شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس) را بنویسد.
12) شرکت در این رقابت و ارسال آثار تنها از طریق تحویل CD به محل دبیرخانه (موسسه فرهنگی هنری باغچه) امکان پذیر است.
13) شرکت‌کننده در این جشنواره به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزارکننده خارج است.
14) ارسال عکس‌ها به دبیرخانه، به منزله قبول کلیه مقررات جشنواره است.
15) برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، نمایشگاه و یا ارائه در فضای مجازی، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.
16) بعد از اتمام نمایشگاه، عکس چاپ شده هر عکاس به خودش هدیه داده خواهد شد.
17) برای منتخبان نمایشگاه گواهی صادر خواهد شد.
18) تصمیم‌گیری درباره مسایل پیش‌بینی نشده به عهده ستاد برگزاری جشنواره است.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا 15 شهریور 96 به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز، خیابان اصلی کیانپارس، بین خیابان اسفند و سروش (شرقی)، مجتمع سارای، بلوک c، طبقه سوم، واحد پنج، موسسه فرهنگی هنری باغچه ارسال نمایند.
داوری آثار و اعلام نتایج و پذیرفته‎شدگان جهت حضور در نمایشگاه 18 شهریور 96 انجام خواهد شد و افتتاحیه نمایشگاه نیز 24 شهریور 96 در اهواز، کیانپارس، طبقه فوقانی سینما هلال، کافه گالری۲۸ انجام خواهد شد و ساعات بازدید از آن نیز 16 تا 23 خواهد بود.
همچنین اختتامیه جشنواره و مراسم اهدا جوایز نفرات برتر نیز هفته آخر شهریور ماه برگزار خواهد شدد که به نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز نقدی به مبلغ 500، 300 و 100 هزار تومان اهدا خواهد شد؛ ضمن این‎که شرکت رایگان در یکی از کلاس‎های آموزشی موسسه نیز به عنوان جایزه ویژه موسسه فرهنگی هنری باغچه برای نفرات برتر پیش‎بینی شده است.
هیات داوران این جشنواره را مهران سبزقبایی، مسعود رضایی و مدیاز شجاعی‎فر تشکیل می‎دهند و حمید باوی، فرزاد فروزش و مهدی نیارشید نیز به عنوان شورای سیاست‎گذاری جشنواره فعالیت خواهند کرد. همچنین هادی بینا نیز به عنوان دبیر اجرایی جشنواره انتخاب شده است.
علاقه‎مندان به شرکت در نخستین جشنواره عکس رویش جهت کسب اطلاعات بیش تر نیز می‎توانند با شماره تلفن 06133331616 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/گ

فراخوان نخستین جشنواره عکس رویش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.