صادقی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پاکستان هرگز سر میز مذاکره با افغانستان نخواهد آمد

عضو پارلمان افغانستان با اشاره به اعلام آمادگی اشرف غنی برای مذاکره سیاسی با اسلام‌آباد گفت: پاکستانی‌ها هرگز سر میز مذاکره نخواهند آمد.

پاکستان هرگز سر میز مذاکرات با افغانستان نخواهد آمدنصرالله صادقی زاده نماینده مردم داینکدی در مجلس نمایندگان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعلام آمادگی اشرف غنی رئیس‌جمهور افغانستان برای مذاکره سیاسی با پاکستان اظهار داشت: پیش از این هم حامد کرزی رئیس‌جمهور سابق افغانستان برای گفتگو درباره صلح و ثبات میان کابل و اسلام‌آباد اعلام آمادگی کرده‌ بود که مورد استقبال پاکستانی‌ها قرار نگرفت.

عضو پارلمان افغانستان با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای طرح چنین موضوعی از سوی غنی نبود و پیشنهاد او هم به نتیجه نخواهد رسید، افزود: پاکستان اکنون تحت فشار آمریکایی‌ها و جامعه بین المللی قرار گرفته و هرگز سر میز مذاکره نخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه پاکستان هزگز از نیت خیر کابل استفبال نکرده است، گفت: اسلام‌آباد به دنبال اهداف و منافع  در افغانستان است.

صادقی‌زاده با اشاره به مواضع اخیر واشنگتن در قبال پاکستان و حمایت این کشور از طالبان نیز گفت: ایالات متحده همواره به فشار مقطعی بر پاکستان اکتفا کرده و در 17 سالی هم که از حضور نظامی آمریکا  در افغانستان می‌گذرد همیشه شاهد عدم صداقت آنان در مبارزه با تروریسم و کمک به اقتدار افغانستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار