چتر حمایتی بانک ها بر روی واحدهای تولیدی و کارآفرین

استاندار قزوین با اشاره به نقش حمایت‌های بانکی در رونق تولید و اشتغال بر لزوم گسترش چتر حمایتی بانک‌ها بر روی واحدهای تولیدی و کارآفرین تاکید کرد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: تعامل موثر بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و تلاش این مجموعه برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، برای پیشبرد بهتر امور در این حوزه ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای افزایش کارآمدی و اثر بخشی فعالیت‌های سیستم بانکی استان اضافه کرد: ظرفیت‌ها، منابع، امکانات، موانع و مشکلات این بخش باید شناسایی و برنامه ریزی و راهکار‌های لازم برای تقویت آن‌ها انجام شود.

استاندار با اشاره به عملکرد خوب شبکه بانکی استان در سال‌های اخیر گفت: بانک‌های استان با سرعت دادن به روند جذب سپرده‌ها و بهبود عملکرد خود در بخش‌های مختلف، باید تلاش کنند تا امسال که به نام اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است، بهترین کارنامه را داشته باشند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارات استان قزوین هم در این نشست گفت: کمیته کارشناسی در یک هفته گذشته، ۳۴ فقره و مجموعا ۲، ۸، ۸ مورد از درخواست متقاضیان بانک‌های تجارت، کشاورزی، صنعت و معدن، ملی، ملت، صادرات، سینا را بازدید کرده است.

علی پرزحمت گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۹ فقره از درخواست‌های ثبت شدهاز سوی عضای کارگروه در سطح استان بازدید شده اند.

انتهای پیام/

 

تاکید بر حمایت بانکها از واحدهای تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.