ارتقاء خدمات درمانی بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در اولین جلسه هئیت رئیسه دانشگاه، نسبت به رفع مشکلات بیمارستان ۱۲ فرودین کهنوج تصمیم گیری می شود و نسبت به بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و درمانی اقدامات لازم در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز به همراه معاونان توسعه، درمان و معاون بهداشتی این دانشگاه به صورت سرزده از بیمارستان های ۱۲ فروردین کهنوج و عنبرآباد بازدید کردند.
قاسم زاده و رئیس شبکه بهداشت و درمان کهنوج ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان 12 فروردین و بررسی وضعیت ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان، افزود: به زودی در اولین جلسه هئیت رئیسه دانشگاه، نسبت به رفع مشکلات این بیمارستان تصمیم گیری می شود و تا جایی که در توان باشد، نسبت به بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و درمانی جهت ارتقای سلامت مردم اقدامات لازم در دستور کار قرار می گیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اقدامات مهم در حوزه بهداشت و درمان کشور، ببان داشت: دولت توجه جدی به بهداشت و درمان مردم به ویژه در مناطق محروم دارد و تاکنون هم اقدامات بی نظیری در این زمینه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انجام شده است
انتهای پیام /ی

تصمیمات لازم برای رفع مشکلات بیمارستان کهنوج انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار