کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور بین‌المللی «گمیچی» در جشنواره اوکراین

مجید اسماعیلی پارسا از جدیدترین حضور بین‌المللی فیلمش خبر داد.

حضور «گمیچی» در جشنواره‌ای در اکراینمجید اسماعیلی پارسا کارگردان سینما در خصوص جدیدترین حضور بین‌المللی «گمیچی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در دهمین حضور بین‌المللی خود، به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم خارکف در کشور اوکراین حضور پیدا می‌کند.

وی درباره زمان نمایش فیلمش در این جشنواره بین‌المللی اذعان داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم خارکف، 15 تا 18 شهریور 1396 در کشور اوکراین برگزار خواهد شد و فیلم «گمیچی» در آن به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «گمیچی» روایتگر داستان نوجوانی به نام حسن است که سعی دارد کشتی به گل نشسته پدرش که در دریاچه ارومیه قرار دارد را برای روز تولد او احیا کند که در این راستا با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از کارگردان: مجید اسماعیلی پارسا تهیه‌کننده: جواد قلی‌زاده؛ نویسندگان: مجید اسماعیلی و امیر عبدی، تدوینگر: اسماعیل منصف، مدیر تصویربرداری: محمد فکوری؛ صدابردار: مهدی اکبریان پور، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، بازیگران: مهدی مهاجری، مجید دریس، یوسف خداپرست، یوسف بختیاری، حمیده مقدس‌زاده.

 

انتهای پیام/

تازه‌ترین اخبار از اکران‌های بین‌المللی فیلم گمیچی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار