جزییات بیشتری از فوت سه جوینده گنج در چاه فاضلاب

دادستان آبیک جزییات بیشتری از فوت سه جوینده گنج در چاه فاضلاب یک واحد مسکونی بیان کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ احمد زاده گفت : راننده مینی‌بوس که برادر یکی از جان باختگان است فرزند بیماری داشته که یک فالگیر و رمال به وی می‌گوید گنجی در داخل منزلش وجود دارد.

وی افزود: تا اینکه بچه بیمار فرد متهم فوت می‌کند و متهم تصمیم می‌گیرد حالا که فرزندش فوت کرده، دنبال گنج داخل منزلش بگردد که با برادرش موضوع را مطرح می‌کند و برادرش به دو نفر از دوستان خود که اهل شمال بودند موضوع را اطلاع می‌دهد و به تصور یافتن گنج دست به حفاری می‌زنند.

دادستان آبیک افزود: این سه نفر به مدت ۹ روز برای یافتن گنج در یک منزل مسکونی حفاری می‌کردند و با توجه به اینکه در فاصله چند متری چاه حفر شده، چاه فاضلاب وجود داشته است دیواره‌های چاه ریزش و نفر اول به داخل چاه سقوط می‌کند.

وی افزود: فرد دوم هم برای نجات فرد اول به داخل چاه می‌افتد و نفر سوم نیز برای نجات آن دو نفر وارد چاه می‌شود که در نتیجه هر سه فرد فوت می‌کنند.

دادستان آبیک گفت: راننده مینی‌بوس که متهم است، ادعا می‌کند زمانی که متوجه موضوع می‌شود ناراحت شده و به همراه همسرش تصمیم می‌گیرند با اورژانس تماس بگیرند، اما به دلیل افتادن در دردسر، از این کار منصرف می‌شوند.

این مسؤول قضایی بیان کرد: در مرحله نخست، فرد متهم و همسرش نمی‌خواستند اجساد را تحویل کلانتری دهند که اجساد را داخل مینی‌بوس گذاشته و در شهر دور می‌زنند و هنوز در تحویل دادن مردد بودند که پس از گرفتن تصمیم، راننده همسرش را از ماشین پیاده کرده و سپس اجساد را تحویل کلانتری آبیک می‌دهد.

دادستان آبیک گفت: بررسی اولیه کارشناسان نشان می‌دهد که موضوع وجود گنج توهم بوده است.

احمد زاده افزود: به مسؤولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک هم دستوراتی درباره بررسی محل حادثه داده شده تا تشخیص دهند که آیا محل مورد نظر ارزش تاریخی و فرهنگی دارد احمدزاده یادآور شد: فرد متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

فوت سه جوینده گنج در چاه فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.