دستگیری جوانی ۲۱ ساله در قوچان به دلیل مزاحمت‌های سایبری

فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری جوانی ۲۱ ساله در قوچان به دلیل مزاحمت‌های سایبری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی قوچان گفت:: مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی قوچان این شاکی با در دست داشتن مرجوعه قضایی درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت.

وی افزود: اظهارات شاکی نشان داد که دریکی از شبکه‌های اجتماعی مردی جوان با سوءاستفاده از اطلاعات شخصی شاکی اقدام به توهین و ایجاد مزاحمت کرده و با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی درخواست برقراری رابطه نامشروع داشته است.

فرمانده انتظامی قوچان بابیان اینکه متهم با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شده است، گفت: متهم ۲۱ ساله که همکار شاکی در یک شرکت غیرمجاز است پس از رویارویی با شواهد فنی بزه خود را پذیرفت.

قدمگاهی با یادآوری اینکه متهم قصد ازدواج با شاکی را داشته است، افزود: متهم به دلیل نداشتن شرایط لازم و اختلافات خانوادگی موفق به ازدواج با این دختر جوان نشده و به‌منظور انتقام با استفاده از اطلاعات شخصی که از وی در اختیار داشته است اقدام به مزاحمت و تهدید می‌کند.

وی از معرفی متهم به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: هرکسی به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

انتهای پیام // ح. خ.
 


مزاحمت‌های سایبری خواستگار کینه جو در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.