کرمان 20 تا 23 شهریور میزبان جشنواره ملی هنرهای تجسمی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان با هدف رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد در رده سنی ۱۵ تا ۲۴ سال، 20 تا 23 شهریور در کرمان برگزار می شود.
در نشست رسانه ايي این جشنواره که امروز با حضور مجيد ملانوروزی مدير كل دفتر هنرهای تجسمی، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان و دبيراجرایی جشنواره و رضوان صادق زاده دبیرتخصصی در تهران برگزار شد، محمد علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این جشنواره امسال در کرمان برگزار می شود، افزود: آثار شرکت کنندگان به صورت اینترنتی از سراسر ایران به تهران ارسال شده است و به طور متوسط حدود 200 نفر برای شرکت دراین جشنواره انتخاب می شوند.
وی با بیان اینکه27 استاد از تهران دعوت کرده ایم، ادامه داد: 9 نفر استاد کار و داور و 18 نفر داور هستند که بعد از 2 روز به اساتید ملحق می شوند.
علیزاده افزود: جشنواره جوان هدفش این است که بهترین ها را از سرتا سر کشور به این جشنواره بیاورد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یکی از برنامه های این جشنواره را کارگاه آموزشی عنوان کرد، ادامه داد: این کارگاه آموزشی در مدت دو روز زیر نظر اساتید برجسته از صبح سه شنبه تا عصر چهارشنبه برگزار می شود و فرصت بهره مند شدن را برای استان ها یی که امکانات کمتری دارند، فراهم می کند.
این جشنواره از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.