هم اکنون در همدان؛

نخستین جشنواره چاپ و تبلیغات استان در حال برگزاری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره چاپ و تبلیغات استان شم اکنون در حال برگزاری است.

نخستین جشنواره چاپ و تبلیغات استان در حال برگزاری استبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه برای ارتباط فعالان چاپ با مسئولان و سیاست‌گذاران این حوزه عنوان کرد و افزود: ایجاد انگیزه در بین فعالان این حوزه از طریق رقابت آثار ارائه شده و تولیدی در حوزه چاپ و نمایش توانمندی ها و قابلیت های چاپی استان جهت آشنایی بیشتر مخاطبان و متقاضیان محصولات چاپی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های طراحی، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک و صحافی برگزار می شود، گفت: ٥٧ اثر در بخش افست، ٢٤ اثر در بخش صحافی، ٢٣ اثر در بخش دیجیتال، ٥١ اثر در بخش طراحی، ٩ اثر در بخش سیلک و ٦ اثر در بخش جعبه سازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

عبادی با تأکید بر اینکه آثار ارائه شده در بازه زمانی دو سال اخیر بود؛ خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه، علاوه بر منتخبین جشنواره از افراد برگزیده پیشکسوت، چاپخانه داران نمونه، کارگران چاپ نمونه و صادرکنندگان محصولات چاپی تجلیل خواهد شد.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره چاپ و تبلیغات استان روز یکشنبه ١٢ شهریور ماه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ص.ف

اختتامیه نخستین جشنواره چاپ و تبلیغات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.