حسین آبادی:

15 میلیون پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد/ راه اندازی سامانه ثبت دادخواست الکترونیکی تا پایان سال 96

رئیس کانون وکلای مرکز گفت: در راستای گسترش خدمات قضایی الکترونیکی، سامانه ثبت دادخواست الکترونیکی تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از سامانه امضای الکترونیکی و احراز هویت قوه قضاییه، امروز (یکشنبه 12 شهریور ماه) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

امیر حسین آبادی رئیس کانون وکلای مرکز در این مراسم اظهار داشت: هدف از ارتقای فناوری و استفاده از تکنولوژی روز در شرایط فزاینده فناوری اطلاعات در مباحث قضایی، تسهیل در رسیدگی و دادرسی عادلانه است.

وی افزود: با توجه به حجم مراجعات مردم به قوه قضاییه و استفاده از خدمات این مجموعه و پرونده های مطرح در آن، استفاده از خدمات الکترونیکی ضروری است.

رئیس کانون وکلای مرکز تصریح کرد: 15 میلیون پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد که تسهیل در پیگیری پرونده ها مستلزم استفاده از روش های نوین است.

حسین آبادی ادامه داد: در راستای گسترش خدمات قضایی الکترونیکی، سامانه ثبت دادخواست الکترونیکی تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.

وی گفت: گاهی در استفاده از خدمات الکترونیکی قضایی مشکلات فنی به وجود می آید که نیازمند اصلاح و رفع از سوی مسئولان قوه قضاییه است.

رئیس کانون وکلای مرکز یادآور شد: در حال حاضر وکلای دادگستری بیشترین میزان استفاده از خدمات الکترونیکی را دارند.

انتهای پیام/

رونمایی از سامانه امضای الکترونیکی و احراز هویت قوه قضاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
ایجاد سامانه الکترونیکی صدور گواهی عدم سوپیشینه توسط اداره تشخیص هویت ناجا
آخرین اخبار