ذوالفقارنسب: کی روش افکار عمومی را منحرف می کند/بازیکنان ایران از رفتار غیر حرفه ای سوری ها در بازی رفت انگیزه گرفتند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال و دولت پاداش بازیکنان را پرداخت می کنند اما کی روش نباید افکار عمومی را فریب بدهد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: سوریه برای کسب جواز حضور در جام جهانی تلاش می کند اما کادرفنی ایران شناخت خوبی روی حریف دارد و برهمین اساس به راحتی اجازه نمی دهد سوری ها با دست پر از زمین خارج شوند. از طرفی با وجود روابط نزدیک و دوستانه 2 کشور، بازیکنان سوریه در دیدار رفت اصول بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور برای جلوگیری از پیروزی ایران این دیدار را به زمینی باتلاقی انتقال دادند. بنابراین شاگردان کی روش از انگیزه بالایی برای شکست دادن حریف بهره می برند.

او ادامه داد: حفظ رکورد گل نخوردن و شکست ناپذیری مقابل حریفان آسیایی عامل انگیزشی دیگری است که سبب می شود بازیکنان ایران باوجود قطعی بودن صعودشان به جام جهانی، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی این رقابت ها به زمین بروند. بنابراین اهمیت این بازی برای 2 تیم برابر است.

ذوالفقارنسب درباره اعتراض کارلوس کی روش به امکانات تیم ملی و پرداخت نشدن پاداش ملی پوشان کشورمان بیان کرد: شک نکنید فدراسیون فوتبال با کمک وزارت ورزش، پاداش بازیکنان تیم ملی را پرداخت می کند. از کی روش به عنوان یک سرمربی حرفه ای انتظار می رود در مقابل مشکلات تیمش صبورتر باشد.

او درباره اظهارات سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه حاضر است برای رفع مشکلات به مردم شماره حساب دهد، گفت: فدراسیون فوتبال و دولت اجازه نمی دهند مطالبات بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نادیده گرفته شود اما فشار و تهدیدهای کی روش تنها سبب اخلال در روند تصمیم گیری مسئولان فدراسیون فوتبال، فریب خوردن مردم و تحت تاثیر قرار گرفتن افکار عمومی می شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درمورد لزوم حمایت دولت از برنامه های آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی 2018 تصریح کرد: دولت همیشه نگاه ویژه ای به تیم ملی داشته و در این راه اقدامات لازم را هم انجام می دهد اما کی روش نباید افکار عمومی را منحرف کند چراکه با این اقدام وجهه فوتبال ملی تخریب می شود. مشکلات باشگاه ها 10 برابر تیم ملی است اما برخی مواقع برای رفع مشکلات باید با درایت عمل کرد چراکه جنجال سازی فایده ای ندارد.

 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد تصمیم کی روش مبنی بر شرکت نکردن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی در جشن صعود این تیم به جام جهانی که قرار است پس از دیدار با سوریه برگزار شود، گفت: کی روش در این باره تصمیم گیرنده نیست و بازیکنان باید در این مورد از فدراسیون فوتبال تبعیت کنند.

 

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقارنساب درباره دیدار ایران و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار