صادرات محصولات لاستیک یزد به بیش از ۲۵کشور جهان

مدیرعامل صنایع لاستیک یزد گفت: کارآفرینان برتر استان یزد موفق شده اند با تولید بهترین لاستیک ها، 12درصد نیاز لاستیک کشور را بر طرف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  ستوده مدیرعامل صنایع لاستیک یزد گفت: مجتمع تولید محصولات لاستیک یزد  در حال حاضر سالانه سه و نیم میلیون حلقه لاستیک تولید می کند که از این میزان 5 درصد به خارج از کشور صادر می شود.

ستوده افزود:کارآفرینان برتر استان یزد موفق شده اند با تولید بهترین لاستیک ها، 12درصد نیاز لاستیک کشور را بر طرف کنند لاستیک های تولید استان اکنون از بهترین برندهای لاستیک کشور شده و جایگاه خوبی در کشور و خارج از کشور پیدا کرده است.

وی گفت: تولیدات این مجتمع شامل انواع تایر و تیوپ برای انواع وسایل نقلیه موتوری سبک و دوچرخه است و این مجتمع در پنج سال گذشته صادر کننده برتر کشوری بوده است.

مدیرعامل صنایع لاستیک یزدادامه داد : محصولات لاستیک یزد به بیش از 25کشور جهان صادر می شود و کشورهای خاور میانه، شمال آفریقا و چند کشور اروپایی از مهمترین مقاصد این محصولات است.

ستوده گفت: این مجتمع تامین کننده 12درصد لاستیک مورد نیاز بازار کشور، تامین کننده 40درصد مصرف صنعت خودروی کشور و تولید کننده 20درصد تایر های رادیال کشور است.

مدیرعامل محصولات لاستیک یزد با اشاره به وارادت تایر از کشور چین افزود: تایرهای چینی وارداتی معمولا بی کیفیت بوده و فاقد استانداردهای لازم هستند و بر همین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت محدودیت هایی را برای واردات این تایرها از کشور چین اعمال کرده است از جمله اینکه شرکت های ثبت شده و معتبر باید واردات را انجام دهند و نمایندگی رسمی شرکت های چینی در داخل کشور ایران تشکیل شوند.

انتهای پیام/ ی

مجتمع تولید محصولات لاستیک یزد تامین کننده 12درصد لاستیک مورد نیاز بازار کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام
تولید سالیانه لاستیک در داخل کشور چه قدر است و این چه سهمی از کل نولید جهان را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
مدیر لطفا جواب بده
آخرین اخبار