مدیر معاونت اتوبوسرانی وپایانه های مسافربری شهرداری همدان؛

پیش بینی 150 دستگاه مینی بوس سرویس مدارس درهمدان

150 دستگاه مینی بوس برای سرویس مدارس در استان پیش بینی شده است.

پیش بینی 150 دستگاه مینی بوس سرویس مدارس درهمدانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ پوروخشوری مدیر معاونت اتوبوسرانی وپایانه های مسافربری شهرداری همدان ؛با اشاره به برنامه سازمان اتوبوسرانی همدان با آغاز بازگشایی مدارس در ارائه خدمات به دانش‌آموزان، اظهار کرد: علاوه بر نظافت اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس در چند روز باقی مانده به بازگشایی مدارس، موضوع شیفت‌ بندی فعالیت پرسنل بازرسی و رانندگان مورد توجه است.

وی با بیان اینکه از 29 شهریورماه تا 15 مهرماه تمام پرسنل بازرسی و رانندگان آماده‌ باش هستند و تمام مرخصی‌ها نیز لغو خواهد شد، گفت: پوشش بازرسان با لباس فرم دو سال است که مورد توجه قرار گرفته که امسال نیز این لباس‌ها به‌ روز خواهد شد چرا که مرتب بودن رانندگان و بازرسان سازمان اتوبوسرانی مورد توجه ماست.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری شهرداری همدان با اشاره به اینکه سال گذشته 100 دستگاه مینی‌بوس در قالب سرویس مدارس خدمات ارائه می‌کردند که خوشبختانه در مدت یک سال از سوی این اتوبوس‌ها تنها چهار تخلف گزارش شد، امسال امیدواریم ساماندهی سرویس مدارس را حداقل به 150 دستگاه برسانیم.

پوروخشوری  خاطرنشان کرد: سال گذشته طرح جدیدی آغاز شد و تعدادی از مدارسی که بیشترین آمار دانش آموز را داشتند، شناسایی شدند و 10 دستگاه اتوبوس را آماده به خدمت در انتهای مسیر قرار دادیم که در کاهش بار ترافیکی موثر بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال نیز این برنامه به قوت خود با 17 دستگاه اجرایی شود، بیان کرد: سال گذشته بنرهایی با عنوان «ماه مهربانی» با مضمون بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس بر روی اتوبوس‌ها نصب شد که امسال علاوه بر این دو مناسبت ماه ماه محرم نیز مطرح است.

مدیرمعاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری شهرداری همدان با بیان اینکه در حال رایزنی با شورای شهر هستیم تا در روز نخست بازگشایی مدارس، صبح تا ظهر به دانش‌آموزان و دانشجویان سرویس خدمات رایگان ارائه دهیم، افزود: این برنامه برای روز اول بازگشایی مدارس است و تا 25 شهریورماه امیدواریم مصوبه آن را دریافت کنیم.

پوروخشوری از اولیای دانش‌آموزان خواست حتما از سرویس مدارس دارای برچسب سرویس استفاده کنند و در ادامه گفت: برچسب سرویس مدارس با طرح زیبا جلو و انتهای مینی‌بوس‌ها نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس زیرنظر سازمان اتوبوسرانی، تمام مراحل چندگانه را نظیر داشتن کارت سلامت، عدم اعتیاد و... را گذرانده و مورد تایید ما هستند، افزود: قیمت استفاده از سرویس‌ مدارس نیز مشخص است و خانواده‌ها می‌توانند از این سرویس‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

آمادگی سرویس دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.