امروز صورت گرفت؛

گشایش بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، ۲۰۰ شرکت خارجی و ۲۱۰ شرکت داخلی آغاز به کار کرد.

گشایش بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجیبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و سومین نمایشگاه صنعت نساجی با حضور چندین شرکت داخلی و خارجی به منظور ارائه آخرین تولیدات و توانمندی های خود از امروز آغاز به کار کرد.

 در این نمایشگاه ماشین آلات، مواد اولیه،  منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور 200 شرکت خارجی از کشور آلمان، ترکیه، چین، تاویان، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، هندوستان، کره جنوبی و بیش از 210 شرکت داخلی حضور دارند تا زمینه های انتقال تکنولوژِی و سرمایه در صنعت نساجی ایران را فراهم کنند. 

همچنین انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین های گلدوزی، انواع منسوجات خانگی حامل پارچه های رو مبلی و پرده ای، قطعات وابسته، پارچه،پوشاک، انواع نخ و الیاف به نمایشگاه گذاشته شده است.

 معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها، نهادها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی و توانمندی های صنعت نساجی کشور و همچنین تبادل اطلاعات و اشتغال زایی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 

انتهای پیام/

حضور 210 شرکت داخلی در نمایشگاه صنعت نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار