معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان:

برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب شاغل لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تحصیل طلاب شاغل به صورت غیرحضوری گفت: ۲۰ شهریور ماه جاری امتحانات پایان ترم این افراد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان گفت: طلاب مدارس علمیه استان به صورت حضوری و غیرحضوری تحصیل می کنند.

وی افزود: هر سال در سطح دو و سه طلاب به صورت حضوری و غیر حضوری از سوی مدارس و بر اساس ظرفیت مدارس جذب می شوند و پذیرش طلاب غیر حضوری ویژه افراد شاغل است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه طلاب سطح یک به صورت حضوری تحصیل می کنند، افزود: از پایه شش به بالا طلاب شاغل به صورت غیر حضوری به تحصیل ادامه می دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان گفت: منظور از شاغل بودن طلابی است که به عنوان امام جماعت، مبلغ، استاد حوزه، کادر مدیریتی و اداری و نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ها مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات ترم طلاب در طول سال گفت: این امتحانات در دو مرحله اسفند ماه و شهریور ماه هر سال برگزار می شوند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: امتحانات پایان ترم این افراد ۲۰ شهریور ماه جاری برگزار می شود و طلاب سطح دو و سه که به صورت غیرحضوری کتب حوزوی را فرا گرفتند اکنون امتحانات پایان ترم را می گذرانند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که این طلاب با گذراندن واحدهای درسی خود و ادامه تحصیل در مقاطع مختلف بتوانند در عرصه های مختلف ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ د

امتحانات پایان ترم طلاب شاغل لرستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار