نظری:

انتخاب مدیران شهری را از اخبار رسانه ها متوجه می شویم/ لابی گری در انتخاب مدیران منشا فساد می شود

عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش گفت:شهردار بهتر است در انتخاب معاونان از شورا مشورت بگیرد، چرا که انتخاب بدون نظارت اعضای شورا به لابی گری شباهت دارد.

انتخاب مدیران شهری را از اخبار رسانه ها متوجه می شویم/ لابی گری در انتخاب مدیران منشا فساد می شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری عضو شورای اسلامی تهران، ری وتجریش اظهار کرد: جالب نیست که اعضای شورا از طریق خبرگزاری‌ها انتخاب مدیران شهرداری را متوجه شوندو معتقدم باید قبل از انتخاب با ما مشورت کنند.

وی افزود: با عنایت به بند ٤ سوگندنامه‌ای که شهردار مبنی بر نظارت  قرائت کرد، باید نسبت به شورا نظر بهتری داشته باشند و قبل از انتخاب مدیران و معاونان با مامشورت کنند.

هاشمی رئیس شورای شهر تهران یاد آور شد: نجفی قصد مشورت از اعضای شورا را داشت، بنابراین هر چه سریع‌تر وقت بگیرید و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهید.

 نظری بیان کرد: بحث بنده مصداقی نیست و در واقع این حالت به لابی گری شبیه است که خود منشاء فساد خواهد بود.

وی افزود: خود شهردار باید مشورت بگیرد و به لحاظ تخصصی هم بهتر است از کمیسیون‌های تخصصی درخواست بررسی و مشورت داشته باشند.

نظری در پایان تذکر خود با تشکر از انتخاب حاجی برای موسسه همشهری بیان کرد: به نظرم سن ایشان برای فعالیت‌های مدیریتی و اجتماعی بالاست و پیشنهاد میکنم خود ایشان زمینه را برای حضور جوانان و نقش آفرینی آنان فراهم کنند و باز نشسته شوند.

انتهای پیام/

انتصاب 4 معاون در شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار