جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ساختار جمنا برای حضور تمامی افراد و احزاب تعیین شد

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ساختار و تشکیلات جمنا برای حضور همه افراد، احزاب و گروه‌های انقلابی تعیین شده است.

اختلاف نظر میان اعضای جمنا به معنی پایان کار آن نیستمحمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اولین اولویت جبهه مردمی نیروهای انقلاب انسجام است و با وحدت هرچه بیشتر میتوانیم اهداف جبهه مردمی را با جدیت بیشتری پیش ببریم چرا که با تفرقه و اختلاف نظرهای پی در پی راهی از پیش نخواهیم برد.

وی افزود: در انتخابات گذشته، جمنا و اصولگرایان نشان دادندکه نیروهای انقلابی از انسجام و هدف والایی برخوردارند .

جوکار تصریح کرد: لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید به دنبال انسجامی پایدار باشند و این امر در صورتی محقق می‌شود که ما بتوانیم حول محور اصول و ارزشهای جبهه اتفاق نظر پیدا کنیم.

عضو شورای مرکزی جمنا بیان داشت: جبهه مردمی یک مجمع ملی است که اساس نامه و مرامنامه ای مدون دارد همچنین راهبردها و اهداف کلی  خود را مشخص کرده است.

وی ادامه داد:چهره های انقلابی شاخصی در این جبهه حضور دارند لذا وجود اختلاف نظر میان اعضای آن به معنی پایان کار جمنا نیست بلکه با هم‌اندیشی پیرامون مسائل راهبردی در جبهه این مشکل حل خواهد شد.

جوکار در پایان خاطر نشان کرد:ساختار و تشکیلات جمنا تعیین شده است و در آینده می‌تواند همه افراد و احزاب و گروه های انقلابی  را در خود جای دهد و لازمه این امر ایجاد انسجام و یکپارچگی در نظام و ساختار این جبهه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار