53روستای جیرفت وعنبرآباد برق دار می شوند

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای قصبه دهستان امجز عنبرآباد گفت:53روستای فاقد برق جیرفت وعنبرآباد برق رسانی میشود که کار عملیاتی از روستای جشار آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در حاشیه بازدید از روستاهای صعب العبور دهستان امجز عنبرآباد افزود: این روستاها هر سال از ابتدای فروردین ماه تا مهرماه در تاریکی به سر می بردند که بر اساس رایزنی هایی که با وزارت نیرو انجام گرفت قرار شد تا در این مدت کوتاه این روستاها برق دار شوند.
وی عنوان کرد: اجرای عملیات برق رسانی از روستای جشار آغاز شده است و در جلسه امروز مقرر گردید اگر مسیر روستاهای امجز بازگشایی گردد عملیات برق رسانی در این مناطق آغاز شود.

کمالی پور افزود:عملیات برق رسانی شامل دهستان امجز،جشار؛کولری دلفارد،رمون وقسمت های از ساردوئیه میباشد.

وی بیان کرد:طبق قول وزیر در سفر به شهرستان جیرفت ده دکل مخابراتی به جیرفت وعنبرآباد اختصاص یافت که تاکنون عملیاتی نشده است .

نماینده مردم جیرفت وعنبراباد در مجلس گفت:یکهزار 200کیلومتر راه روستایی عشایری فاقد دسترسی و آسفالته داریم که اکثر مناطق از زیر ساخت های اولیه برخوردار نیستند.

در بازدید نماینده مردم از روستاهای امجز،قصبه،گوشکین؛زریب وسرگدار عنبرآباد نسبت به بازگشایی مسیر های عشایری قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار