2.5میلیارد تومان میانگین پرداخت صدقات کردستانی‌ها در سال

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم استان کردستان به طور میانگین در طول سال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه پرداخت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان صبح امروز در بازدید از کمیته امداد شهرستان دیواندره که با هدف هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها و برنامه‌های مشترک با فرمانده سپاه بیت‌المقدس و مدیر سازمان آموزش و پرورش این شهرستان صورت گرفت، گفت: حضور حماسی مردم خیرخواه استان در برنامه‌های روز عید قربان برای کمک به نیازمندان و مددجویان این نهاد قابل تقدیر بود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه 120 هزار نفر از نیازمندان استان کردستان هم اکنون از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، بیان کرد: مردم نیکوکار استان به طور میانگین در طول سال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه پرداخت می‌کنند و این میزان صدقه صرف تامین بخشی از نیازمندی‌های مددجویان خواهد شد

وی ضمن بیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی در سطح جامعه است، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سپاه، بنیاد مسکن، موسسات خیریه، بهزیستی می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

شیخی‌زاده با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این نهاد ترویج سنت‌های حسنه الهی است، گفت: از دیگر اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک به فرهنگ‌سازی کمک به هم نوع و همچنین کمک به نیازمندان در بین دانش‌آموزان است که با همکاری سازمان آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

شیخی‌زاده در ادامه با اشاره به برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: این نهاد آمادگی همکاری با این قرارگاه در سرفصل‌های مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان در مناطق محروم استان را دارد.

انتهای پیام/ م ح

بهرمندی 120 هزار نیازمند از خدمات کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.