پرسپولیسی‌ها مجوز بازی بازیکنان جدید خود را دریافت کردند

سرخپوشان پایتخت با پرداخت بخشی از بدهی‌های خود، کارت بازی بازیکنان جدید خود را دریافت کردند.

پرسپولیسی ها مجوز بازی بازیکنان جدید خود را دریافت کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان پرسپولیس امروز بخشی از بدهی های خود را به شاکیان پرداخت کردند تا مجوز بازی بازیکنان جدید خود را بگیرند.

سرخپوشان پایتخت قبل از بازی های لیگ برتر بخشی از بدهی های خود را پرداخت کردند. براین اساس سازمان لیگ برتر به باشگاه پرسپولیس مجوز بازی بازیکنان جدید خود را تا هفته چهارم صادر کرد.

پرسپولیسی ها برای اینکه در بازی هفته پنجم جهت استفاده از بازیکنان جدید خود با مشکل مواجه نشوند امروز بخش دیگری از بدهی های خود را پرداخت کردند تا بتوانند از بازیکنان جدید خود از جمله گادوین منشا، شایان مصلح، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده برابر گسترش فولاد استفاده کنند.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما تا هفته چهارم مجوز استفاده از بازیکنان جدید خود را داشتیم. براین اساس با درایت مدیریت باشگاه امروز بخشی از بدهی های خود را به شاکیان پرداخت کردیم تا کارت بازی بازیکنان جدید را دریافت کنیم.

او درباره پرداخت 500 میلیون بدهی باشگاه بیان کرد: نزدیک به 500 میلیون تومان به حساب طلبکاران واریز کردیم تا مجوز بازی بازیکنان جدید خود را تمدید کنیم.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره ارسال نامه به فیفا بابت پرونده ژوزه خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و نامه ای به فیفا برای تعیین مهلت پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش ارسال نکردیم.

انتهای پیام/  

پرداخت بخشی از بدهی های باشگاه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار