معاون سیمای مرکز یزد گفت:آثار مختلف رادیویی ،تلویزیونی ، خبری و پژوهشی صدا و سیمای مرکز یزد به مرحله داوری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی وتلویزیونی مراکز استان ها راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نجفی معاون سیمای مرکز یزد در خصوص آثاری که به مرحله داوری جشنواره راه یافتند گفت: تله فیلم داستانی دوماه شمسی در بخش داستانی، مستند سیاهکوه، مستند کنترل هوشمند و مستند ضدآفتاب در بخش مستند ،کلیپ ماه محرم در بخش نماهنگ و برنامه با ورزش در بخش برنامه های ترکیبی به مرحله داوری جشنواره مراکز استان ها راه یافتند .

نجفی افزود :همچنین برنامه صبحگاهی نسیم صبح، نمایش های رادیویی سایه در سایه و راه رفتن در تاریکی، برنامه کودک بچه های یزد، مستند رضای مرضیه، برنامه پنج دری ، برنامه رنگین کمان و مستند دارایی بافی ازجمله تولیدات صداوسیمای مرکز یزد هستند که در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مورد ارزیابی قرار گرفته و در رقابت ها شرکت می کنند .

هاشمی مدیرتولید صدای مرکز یزد هم گفت : از صدای مرکز یزد هفده اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافته است که نسبت به سایر مراکز در صدر قرار دارد.

هاشمی افزود: برنامه صبحگاهی نسیم صبح، نمایش های رادیویی سایه در سایه و راه رفتن در تاریکی، برنامه کودک بچه های یزد، مستند رضای مرضیه، برنامه پنج دری ، برنامه رنگین کمان و مستند دارایی بافی از جمله آثار رادیو یزد است که به مرحله داوری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها راه یافته است.

سلطانی مدیر اتاق خبر صدا و سیمای یزد نیز گفت: معاونت خبر مرکز یزد با 16 اثر رادیویی ، تلویزیونی و مکتوب در جشنواره مراکز استان ها شرکت کرده است. سلطانی افزود گزارش ایرانی ایرانی بخر در بخش گزارش مستند ، گزارش های راکبان موتورسیلکت ارابه مرگ می رانند و هنر، کار ، زندگی در بخش گزارش های موضوعی ، گزارش های بسوزه پدرعاشقی و دستاوردهای هسته ای  در بخش گزارش های خبری و گزارش های خبری رادیویی  چرخ زندگی  و نفس های زمین به شماره افتاده به مرحله داوری جشنواره راه یافتند.

وی افزود: در بخش گزارش های ویژه هم گزارش های صدای ماندگار، تلنگری به منتخب مردم، جهادی از جنس سازندگی و کارستان به مرحله داوری راه پیدا کردند.

 سلطانی ادامه داد: ، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرنگاران شهرستان ها هر کدام با یک اثر و سایت خبرگزاری صدا و سیما در استان یزد هم با دو اثر در این جشنواره شرکت کردند.

در بخش پژوهش نیز صدا و سیمای مرکز یزد با دو اثر در این جشنواره شرکت کرده است . پژوهش تخصصی رنگ و کاربرد آن در محیط شهر یزد ، بافت قدیم و بافت جدیدازسوی  سیدمحمد جواد صداقت کشفی و پژوهش  بررسی راهکارهای افزایش تاثیربخشی شبکه تابان در توسعه ورزش همگانی در استان یزد  ازسوی  مهدی پیمان فر دو اثری است که به بخش داوری جشنواره مراکز استان ها راه یافته است.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صداوسیما از امروز به مدت سه روز در سنندج مرکز استان کردستان برگزار می شود.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صداوسیما از امروز به مدت سه روز در سنندج مرکز استان کردستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار