لحظه به لحظه با بورس:

شاخص تالارشیشه‌ای سبزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۹.۵۸ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۶۷۵ واحدی رسید.

شاخص تالارشیشه‌ای سبزپوش شدبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۷.۲۴ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۷۵۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۴۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۵ میلیون ریال سهم طی ۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز وبملت، جم، همراه با روند صعودی و نماد فملی، فولاد، ومعادن با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸۰ واحد رشد به پله ۹۵۲ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۶۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۸ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس و بورس افت کردند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۹.۵۸ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۶۷۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۱۸ میلیون ریال سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز وبملت، جم، همراه با روند صعودی و نماد فولاد، فملی، شپنا، خساپا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.


شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۹۰.۲ واحد کاهش به پله ۹۴۸ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲۰ میلیون سهم طی ۴۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار