داستان تکراری تهدیدهای کی روش/ مرد پرتغالی این بار چه می خواهد؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد خداحافظی دارد اما باید این تهدید او را جدی گرفت؟

داستان تکراری تهدیدهای کی روش؛ مرد پرتغالی این بار چه می خواهد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باز هم ساز جدایی کرده کرده است؛ سازیی که هر ایرانی به خوبی با آن آشنا شده است و طبیعی است که مانند دفعه های قبل آن را جدی نخواهد گرفت.

کی روش در نشست خبری قبل از دیدار برابر سوریه تاکید کرده بود که شاید این آخرین نشست خبری او باشد. او بعد از بازی با صراحت بیشتری گفت که به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته است که به دنبال فرد دیگری باشد.

کی روش دوباره به دنبال استعفا و کناره گیری است اما نباید این سخنان او را جدی گرفت. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هر پیشنهادی هم داشته باشد و هر گونه برخوردی با او شده باشد بازهم ایران را ترک نمی کند. او چهار سال برای رفتن دوباره به جام جهانی آن هم بعد از این عملکرد شگفت انگیر تلاش کرده است و چطور ممکن است که به راحتی جام جهانی را از دست دهد؟

کی روش ایران را ترک نمی کند و این تهدیدهای او تنها به خاطر بهتر شدن وضعیت و در تنگنا قرار دادن فدراسیون است. مرد پرتغالی به خاطر عملکرد خوبی که داشته پاداش می خواهد و این حق طبیعی برای او به شمار می آید.

او در ایران می ماند اما خواستار بهتر شدن دستمزد و گرفتن پاداش است و مثل همیشه کفاشیان و تاج راه مصالحه با مرد بد اخلاق پرتغالی را به خوبی بلد هستند.

منبع:شفقنا

انتهای پیام/

ماجرای تهدید های دنباله دار کی روش به کجا خواهد رسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.