مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد

احتمال آبگرفتگی معابر در مازندران

احتمال آبگرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها از فردا شب ۱۶ شهریور تا شنبه ۱۸ شهریور در مازندران دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه به علت استقرار جریان گرم جنوبی فردا شاهد افزایش دما و نیز وزش باد گرم در استان هستیم، گفت: با شکل گیری جریان خنک و مرطوب شمالی از فردا شب آسمان مازندران بارانی می‌ شود.

وی با بیان اینکه این وضع جوی تا شنبه در مازندران ادامه دارد، افزود: در این مدت شاهد وزش باد شدید، رعد و برق، مواج شدن دریا و نیز کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای مازندران هستیم.

رضوی گفت: در این مدت با وقوع بارش‌های رگباری باران در مازندران، احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی مازندران با توجه به افزایش محسوس دما و وزش باد گرم روز پنج شنبه در استان به شهروندان و مسافران توصیه کرد از روشن کردن آتش کنار مزارع، مراتع و جنگل‌ها خودداری و واحد‌های مرغداری و دامداری نیز برای کاهش تنش گرما از وسایل خنک کننده استفاده کنند.

انتهای پیام/ م

هشدار هواشناسی مازندران در خصوص آبگرفتگی معابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.