برگزاری همایش دست های مهربانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش طرح مهر تحصیلی و دست‌های مهربانی در استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  گفت: قرار است بیش از هفت هزار دانش آموز نیازمند دختر مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم استان مانتو، شلوار و مقنعه دریافت کرده و بیش از هشت هزار دانش آموز پسر هم کیف و لوازم التحریر دریافت کنند.
 
 عباسیان هزینه تهیه این اقلام را بیش از 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همه این پول از محل درآمدهای موقوفات استان تهیه و در آستانه سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت هزینه‌های خرید لباس از محل موقوفات حاج محمدتقی اصفهانی و هزینه‌های خرید لوازم‌التحریر از محل موقوفات کوثر اهل بیت، آیت الله کرکوکی و چغاگلان تهیه تامین شده است.
 
وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف مجموعه اوقاف و امور خیریه را اجرای امینانه نیات واقفین عنوان کرد و افزود: قبلا تلاش های لازم برای شناسایی نیازمندان صورت گرفته و سعی می‌شود بسته ها در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار بگیرد.
 
 وی با اشاره به تلاش برای اهدای این هدایا به صورت کاملا مخفیانه، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا شان این دانش آموزان حفظ شود.
 
عباسیان با بیان اینکه بسته های مهر تحصیلی در سال 94 در اختیار دو هزار دانش آموز استان قرار گرفت، اذعان کرد: سال گذشته نیز این بسته ها در اختیار چهار هزار نفر از دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ز

اهدا بسته های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار